July 6, 2012

Independence.



Hey guys!  Like my pants?  Yes they're pants, not a skirt!  I picked these up over at Loose Threads Boutique.  I absolutely love their stuff! 

So much has happened since my last post!  All great things too!  Hmm, where do I start.... 

Well, I finally landed a big girl job!!  Finally, two years after graduating college, I have landed a career oriented job!  I don't want to put alllll my bidness in the streets, but let's just say, I'll be working in "marketing" and "music..." Two things I love to do!  And I also got a brand new whip to get me to and from this new job (and of course anywhere else I would like to go!!).  Things are finally falling into place!  I am oh so grateful!

It's been a looonnnnnng journey getting to this point.  I kept my values, and continued to work hard.  I never gave up, and God made it happen!  I prayed on this every single night (landing a job), continued to trust in Him, and He made it happen for me!  There had been so many opportunities prior to this one that just didn't work out, or fell through, or turned out not to be the right fit for me, but I never stopped looking.  I'm not trying to get all preachy on y'all, but seriously, having faith is so important!  Because I never stopped trying, I finally found the right opportunity for me!  I want to say a big THANK YOU to all my family and friends, who have been so supportive of me through this process.  Thank you so much!!



On a lighter note, here is what I've been up to (since once again I haven't been posting on TKB regularly)...

Follow me on instagram @krisbliss

... Lots of eating, pooling, trips to NYC...

I had a mini reunion with some college friends this past June, and we met up at Brooklyn Bowl to see Solange do a dj set.  We had a blast!  I wore this exact outfit actually, but I kept tripping over my pants when walking up steps.  I almost busted my arse the second time I tripped... I'm sure people thought I was twisted, but nope.  It was just me being clumsy haha!

Wearing AA cropped sleeveless top, Loose Threads pants, Rachel Roy heels

I also think I celebrated the 4th of July holiday a little too hard this time around.  I attended 3 BBQ's, and ate each time like it was my last meal.  Not cute.  I'm cutting back on the cals next week to balance out my food rage.  Maybe a couple push ups and crunches wouldn't hurt either LOL.


lol @ my face.
Summer has been good to me so far, and I am really excited to start my new job next month!  And with a new car, I'll have to unfortunately decrease my spending (I will Mom, promise!!)... Kris is growing up.  I'm so ready!


Happy Friday!



-Kris

Pin It

7 comments:

  1. Great chic look , btw what's your instagram name ???

    ReplyDelete
  2. So happy for you. Glad to hear things are working out. :-)

    ReplyDelete
  3. haha! congrats to you :) and of course i love this outfit! i need to get me a crop top...

    ReplyDelete
  4. Glad to hear that things are working out for you.

    ReplyDelete
  5. Congrats!! Glad things are working out for you!

    ReplyDelete

Thanks for visiting and commenting! Have any more questions, feel free to e-mail me! Add the link to your blog, and follow mine if you like it! -Kris

twitter: @thekrisbliss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...