February 1, 2011

Take the Time.

The past few weeks have been harsh, weather wise.  Mother Nature is really giving it to the Northeast this winter, and it's starting to get on my nerves!!!  The schools are closed practically every other day, but I still have to face this weather and go to work!  Not fair lol!  We got a big snow storm last week, and we're supposed to get another storm tomorrow.  NOT feeling it.


On a good note, it is February, which means two things: It's one month closer to Spring, and it's Black History Month!!  I have always loved BHM, since I was little, and I always participated in school programs, community service projects, etc.  Now that I'm graduated, I don't know what to do with myself.  There are always great shows, plays, and events in celebration... I'll just have to find something fulfilling.  I will also be tweeting a BHM Fact on the daily.  You can check me out here.  It's not just Black History, but America's History!


Wearing: Sasha's thrifted hat, personal jewelry, H&M oversized turtleneck, 7 for All Mankind Wide Leg Jeans 





I also have some great news!  I joined the gym!!  This may not be the great news you were expecting, but I'm pretty excited about it!  I worked out yesterday for the first time in awhile, and I started feeling sore on the drive home haha!

Gif Created on Make A Gif



Cocoa
I also went out this past weekend (that's two weekends in a row, watch out now)!  This time it was for my bff Leilani's bday.  She, my other bff Sasha, and I went to a Hibachi/Sushi Restaurant for dinner.  







That's Edison, he targeted me all night SMH




Clearly the best picture ever!  This is Edison shooting Sake in the birthday girl's mouth.  She signaled him to stop, but he kept going LOL!  That guy in the pic is Brenden who we met because he was like 2 ft away from us the whole night (and dropping in on our grown & sexy convos throughout the evening).  He seemed cool...


I forgot to capture the plate BEFORE I went in... Clearly... But it was DELICIOUS!

After dinner, we went to the same club (as mentioned in my last post), but THANKFULLY those old guys weren't there (If you have no idea what I'm talking about, reference here).  Lei didn't want to go out, but we made her (as usual), and was glad we did, because we all had a fantastic time!


Have a great week!



-Kris

P.S. Don't forget to enter my Giveaway!!!

Black History Month Fact: Nathaniel Alexander as the first to patent the folding chair.  His invention was designed to be used in schools, churches, and at large social gatherings.

Pin It

16 comments:

  1. Hey Kris!

    Cool BHM fact! Congrats on the gym. I joined a new one in Jan and hardly went. Smh @ myself lol.

    http://xbubble.net

    ReplyDelete
  2. Love the turquoise ring. it's a great statement piece.
    I'm also a big fan of your blog and wanted to drop off the Stylish Blogger award.

    Nike
    thestylecircuit.com

    ReplyDelete
  3. i wanna do that all over again! love the first set of pics too! you look great. and look at my girl cocoa!

    ReplyDelete
  4. love the pics, you look very pretty ! and Cocoa is soooo cute ^^ ! xx

    ReplyDelete
  5. yay to spring and LOL at the pic of someone squirting into your friend's mouth! fun times :)

    http://say-bleurgh.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. omg i'm so hungry! i can't eat properly thanks to my stupid wisdom teeth! that's soo funny that they gave you a shirt HAHHA. i didn't get anything except lots of drugs! LOL.

    F. (opinionslave.blogspot.com) x

    ReplyDelete
  7. I know what you mean! The weather is purposely out to get me- it's always so cold!! Bring on the summer time. I'm really looking forward to the sunshine and the beach.

    Nesha,
    http://thebuttonowl.co.uk/

    ps. the dog is SO cute!!

    ReplyDelete
  8. Coco in her photo cameo, lookin all cute n stuff:) Lei looks great as always, glad the b'day was a success:) Umm Kristin your flawless!!! From the jewels to the twist to the fashion you give us so much life. P.S. I love the black history month fact at the bottom if your post, not only do u entertain us, u educate us. Thanks.
    ...loveLovelove...

    ReplyDelete
  9. Hi girl! What a pretty outfit! The hat looks so great on you!!


    xxxx

    www.fashionablepris.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wow! that looks like so much fun! and the food looks fabulous! Also, i love your ring in the first couple of shots! It is stunning <3

    http://iflyastarship.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. The hat looks fantastic on you!!! Looks like a great night out!!

    XOX,
    Karen

    rubytuesdayfashionanddesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. your hat and ring are soo cute!!

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. The post is great!lovee your jeans!!xxx

    www.zscloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. You have great style! In your first look, I really love your oversized sweater with the hat... super cute!

    LizAnn
    VPV Intern
    http://www.shopVPV.com

    ReplyDelete
  15. i'm loving the thrifted hat and the turquoise ring! i've been looking for a turquoise ring...they seem to look good with everything!

    ReplyDelete
  16. lovely pictures!That ring is gorgy

    ReplyDelete

Thanks for visiting and commenting! Have any more questions, feel free to e-mail me! Add the link to your blog, and follow mine if you like it! -Kris

twitter: @thekrisbliss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...